« Alle Evenementen

Kerstconcert in samenwerking met zanggroep MIX in de Schouwburg van Venray

22 december om 20:00 - 22:30

Evenement Navigatie

Laat je betoveren door de magische klanken van Kerstmis.

De koude winteravonden zijn weer in aantocht, en wat is een betere manier om de warmte van Kerstmis in je hart te voelen dan met prachtige muziek? Dit jaar brengen Harmonie St. Catharina en Zanggroep MIX samen een onvergetelijk kerstconcert dat je zeker in de kerststemming zal brengen!

Harmonie St. Catharina zal de lucht vullen met betoverende melodieën, van klassieke kerststukken tot eigentijdse favorieten. Ze nemen je mee op een muzikale reis door een wonderland van sneeuw en lichtjes. Zanggroep MIX voegt hieraan hun harmonieuze stemmen toe, met uitvoeringen die variëren van traditionele kerstliederen tot swingende moderne kersthits. Hun warme klanken en sprankelende presentatie zorgen voor een hartverwarmende ervaring.

Het belooft een avond te worden vol muziek, vreugde en samenzijn, voor jong en oud.

Datum:
22 december